آسیب دیدگی مربوط به ارسال های پستی و تیپاکس به عهده این فروشگاه نمی باشد. بسته بندی ها با نایلون حباب دار و کارتن شرکت پستی توسط شرکت حمل و نقل انجام می گیرد. همچنین می توانید در بخش توضیحات درخواست ضبط ویدئویی از بازی قبل از بسته بندی را داشته باشید تا از سلامت محصول اطمینان حاصل کنید. در صورت آسیب دیدگی هنگام ارسال پستی جبران خسارت مطابق با قوانین شرکت پستی می باشد و وظیقه پیگیری و درخواست خسارت بر عهده خریدار خواهد بود.
اشکالات ظاهری محصولاتی که در محل فروشگاه به خریدار تحویل می شود پس از خروج از محل فروشگاه به عهده خریدار خواهد بود.
امکان مرجوعی بازی در صورتی که پلمپ بازی را باز نکرده باشید و آن را سالم به دست ما برسانید تا ۴۸ ساعت پس از خرید وجود دارد. هزینه حمل و نقل جهت مرجوعی و تعویض بازی به طور کامل بر عهده خریدار است. همچنین امکان مرجوع کردن کالاهای دسته Sleeve (محافظ کارت) به دلیل شرایط خاص این کالا وجود ندارد. همچنین امکان مرجوع و کنسلی سفارش برای سفارش های غیر از تهران که به وسیله سرویس های پستی مانند شرکت پست و تیپاکس ارسال می گردد پس از تحویل به شرکت پستی امکان پذیر نیست.
پس از دریافت بازی در شهر تهران به دقت آن را بررسی کنید، چنانچه آسیب دیدگی روی محصول مشاهده می کنید به ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت تعویض گردد. شایان ذکر است پس از باز شدن پلمپ بازی (حتی پارگی بخش کوچکی از شرینک روی محصول) باشگاه بردگیمی ها هیچ مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی نخواهد داشت و امکان تعویض و مرجوعی کالا وجود ندارد.
در برخی موارد نادر ممکن است برخی قطعات درون بازی کمتر از آنچه در دفترچه محصول گفته شده باشد که این مورد بر عهده ناشر بازی بوده و تمام ناشران سیستمی برای پیگیری این گونه موارد دارند. تمام بازی های ارائه شده در باشگاه بردگیمی ها نسخه اصلی بوده و درنتیجه، در صورت مشاهده مستقیما به سایت ناشر بازی جهت پیگیری مراجعه کنید. بهتر است در هنگام باز کردن بازی با دقت از جزئیات موجود در جعبه فیلم تهیه کنید، این کار فرآیند دریافت قطعه کسری یا بازی جایگزین از سوی ناشر را برای شما بسیار راحت تر و سریع تر می کند.
اگر کالای خریداریشده، ایراد یا اشکال ظاهری داشته باشد
• اشکال و یا ایراد ظاهری باید زمان دریافت کالا از پیک یا مامور پستی، به باشگاه بردگیمی ها اطلاع داده شود.
• نگهداری از کارتن و جعبه اصلی محصولات جهت باز گرداندن کالا الزامی میباشد.
• استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به باشگاه بردگیمی ها بازگردانده شود.
• برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن شرینک آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
• اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و خرابی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، شامل سرویس ضمانت بازگشت نمیشود.
• این سرویس، استفاده نادرست پس از تحویل کالا مانند نصب و راهاندازی، تنظیمات و کاربری متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل نمیشود.
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت باشگاه بردگیمی ها مغایرت داشته باشد.
• وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش باشگاه بردگیمی ها از طریق ایمیل info@boardgameclub.ir اطلاع داده شود.
• اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
• در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بستهبندی وجود داشته باشد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
• در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بستهبندی ممکن باشد، باشگاه بردگیمیها مسئولیتی پس از باز شدن محصول ندارد.
• برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.
• اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات باشگاه بردگیمی ها از طریق ایمیل info@boardgameclub.ir اطلاع داده شود.
• اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 2 روز، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش از طریق ایمیل info@boradgameclub.ir اطلاع دهد.
• در این حالت، برگرداندن کالا پس از تائید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که سفارشات در شرایط اولیه خود (پلمب / شرینک) باشند و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به همراه هدیه ارسال شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.
لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بستهبندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
در صورت انصراف از خرید، هزینه های ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
اگر در اثر حملونقل، آسیبدیدگی ایجادشده باشد.
• آسیبدیدگی باید در زمان تحویل و دریافت کالا از کارمند شرکت حمل و نقل در حضورشان اعلام و ثبت گزارش و شکایت شود.
• با توجه به بستهبندی استاندارد همه مرسولات (نایلون حباب دار و کارتن شرکت حمل و نقل)، تحویل به هر یک از شرکتهای حملونقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و باشگاه بردگیمی ها در صورت تائید شرکت حملکننده، تنها فرایند امور را جهت سهولت شما پیگیری میکند.
• کالای آسیبدیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورتجلسه رسمی شرکت حملکننده به خدمات پس از فروش باشگاه بردگیمی ها ارسال شود.
ارسال کالا به دفتر باشگاه بردگیمی ها
نحوه ارسال کالا
• لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش باشگاه بردگیمی ها تماس بگیرید. از ارسال کالا بدون هماهنگی با واحد خدمات پس از فروش جداً خودداری کنید.
• برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند دفترچه راهنما، کارت ها، توکن ها، بند و قطعات بستهبندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
• فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.
• برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای یادداشت فرمایید.