استراتژیک

Risk Legacy

Risk Legacy

Risk Legacy بیانگر چیزی است که اگر یک مفهوم جدید ، حداقل یک مفهوم کمیاب در مورد شبانه روزی باشد نیست: مبارزات انتخاباتی. در اصل ، این بازی ، به ویژه در ابتدا ، بسیار شبیه Risk معمولی با چند تغییر است. بازیکنان کشورها یا مناطقی را روی نقشه جهان کنترل می کنند و از طریق مبارزات ساده (با بازیکنانی که تاس می روند تا مشخص کنند چه کسی واحدها را در هر نبرد از دست می دهد) سعی می کنند همه حریفان را از صفحه بازی حذف کنند یا تعداد معینی از “ستاره های قرمز” را کنترل کنند. ، در غیر این صورت به عنوان نقاط پیروزی (VP) شناخته می شود.

 

آنچه متفاوت است این است که Risk Legacy با گذشت زمان بر اساس نتیجه هر بازی و انتخاب های مختلفی که توسط بازیکنان انجام می شود تغییر می کند. در هر بازی ، بازیکنان یکی از پنج جناح را انتخاب می کنند. هر جناح دارای قطعات منحصر به فرد و از همه مهم تر قوانین مختلف است. در شروع بازی اول ، هر یک از این جناح ها توانایی شکستن یک قانون جزئی مانند توانایی حرکت سربازان در هر زمان در هنگام نوبت شما را دارند ، بر خلاف تنها در پایان.

 

آنچه این بازی را منحصر به فرد می کند این است که با انتخاب قدرت ، بازیکنان باید یکی از دو قدرت جناح خود را انتخاب کنند ، آن برچسب قدرت را به کارت جناح خود بچسبانند ، سپس کارت را که قانون دیگری در مورد آن وجود دارد ، نابود کنند – و با از بین بردن ، این قوانین را معنی می دهد. آنچه می گویند: “اگر کارت از بین برود ، برای همیشه از بازی خارج می شود. آن را بردارید. آن را در سطل زباله پرتاب کنید.” این مفهوم کلیدی از طریق بازی پخش می شود. برخی از کارهایی که شما در یک بازی انجام می دهید ، به طور موقت بر آن تأثیر می گذارد ، در حالی که سایرین به طور دائم روی آن تأثیر می گذارند. این تغییرات ممکن است شامل افزایش منابع یک کشور باشد (برای استخدام سربازان به جای سبک قدیمی تر “مطابقت با سه سمبل”) ، اضافه کردن پاداش یا جریمه برای دفاع از رولهای مرده به کشورها یا اضافه کردن پاداشهای دائمی از قاره قاره که ممکن است همه را تحت تأثیر قرار دهد. بازیکنان

 

خود کتاب قوانین نیز با ادامه بازی ، با ایجاد فضای خالی در صفحات ، تغییر کرده و اجازه می دهد تا قوانین اضافی یا تغییراتی در آن ایجاد شود. بخشهای کاملی از قوانین تا بعداً در بازی اجرا نمی شوند. جعبه بازی شامل بسته ها و محفظه های مختلف بسته شده است که هرکدام دارای شرایط کتبی برای افتتاح هستند. کتاب قانون نشان می دهد که این موارد شامل قوانین اضافی ، قدرت جناح اضافی و موارد دیگری است که برای حفاظت از اسپویلر در اینجا نباید مورد بحث قرار گیرد.

 

برنده هر 15 بازی اول “جایزه اصلی” دریافت می کند ، مانند ایجاد یک شهر بزرگ (که فقط وی اجازه بازی در بازی های بعدی را خواهد داشت) ، حذف یک اصلاح کننده دائمی از صفحه ، حذف کارت کشور ( جلوگیری از تأمین منابع برای خرید سربازان در بازیهای آینده) ، تغییر جایزه سرباز قاره یا نامگذاری قاره ، که این بازیکن را در بازیهای بعدی جایزه نیرو می دهد. بازیکنانی که برنده نشده اند اما حذف نشده اند مجاز به ایجاد تغییرات جزئی در جهان هستند ، مانند ایجاد شهر جزئی یا اضافه کردن منابع به یک کشور.

 

لازم به ذکر است که اگرچه در طول بازی کارت ها پاره می شوند ، اما کارت های زیادی از طریق بسته های بسته بندی شده اضافه می شوند ، که این بازی رنج نمی برد. این یک بازی “یکبار مصرف” نیست ، صرفاً یک بازی سفارشی. بازی می تواند به فراتر از 15 بازی بازی تغییر کند ، و حتی وقتی که در نهایت متوقف شد تغییر کند ، شما هنوز یک کپی از Risk را دارید که کاملاً بی نظیر است و از هر نسخه دیگری از Risk بهتر بازی می کند.

 

بازی های ابتدایی تقریباً 30-90 دقیقه طول می کشد ، که شامل توضیح مختصر و تنظیم قوانین است.

Risk Legacy represents what is if not a new, at least a rare concept to boardgaming: campaigning. At its core, the game, particularly at first, plays much like regular Risk with a few changes. Players control countries or regions on a map of the world, and through simple combat (with players rolling dice to determine who loses units in each battle) they try to eliminate all opponents from the game board or control a certain number of “red stars”, otherwise known as victory points (VPs).

What’s different is that Risk Legacy’ changes over time based on the outcome of each game and the various choices made by players. In each game, players choose one of five factions; each faction has uniquely shaped pieces, and more importantly, different rules. At the start of the first game, each of these factions gains the ability to break one minor rule, such as the ability to move troops at any time during your turn, as opposed to only at the end.

What makes this game unique is that when powers are chosen, players must choose one of their faction’s two powers, affix that power’s sticker to their faction card, then destroy the card that has the other rule on it – and by destroy, the rules mean what they say: “If a card is DESTROYED, it is removed from the game permanently. Rip it up. Throw it in the trash.” This key concept permeates through the game. Some things you do in a game will affect it temporarily, while others will affect it permanently. These changes may include boosting the resources of a country (for recruiting troops in lieu of the older “match three symbols” style of recruiting), adding bonuses or penalties to defending die rolls to countries, or adding permanent continent troop bonuses that may affect all players.

The rule book itself is also designed to change as the game continues, with blocks of blank space on the pages to allow for rules additions or changes. Entire sections of rules will not take effect until later in the game. The game box contains different sealed packages and compartments, each with a written condition for opening. The rule book indicates that these contain the rule additions, additional faction powers, and other things that should not be discussed here for spoiler protection.

The winner of each of the first 15 games receives a “major bonus,” such as founding a major city (which only he will be allowed to start on in future games), deleting a permanent modifier from the board, destroying a country card (preventing it from providing any resources towards purchasing troops in future games), changing a continent troop bonus, or naming a continent, which gives that player a troop bonus in future games. Players who did not win but were not eliminated are allowed to make minor changes to the world, such as founding a minor city or adding resources to a country.

It should be noted that although cards are ripped up over the course of the game, there are so many cards added via the sealed packages, that the game does not suffer. Nor is this a “disposable” game, merely a customized one. The game can continue to change beyond the 15 game campaign, and even when it finally does stop changing, you still have a copy of Risk that is completely unique, and plays better than any other version of Risk.

Initial games take approximately 30-90 minutes to play, which includes a brief rules explanation and setup.

دیدگاهتان را بنویسید