Risk Legacy بیانگر چیزی است که اگر یک مفهوم جدید ، حداقل یک مفهوم کمیاب در مورد شبانه روزی باشد نیست: مبارزات انتخاباتی. در اصل ، این بازی ، به ویژه در ابتدا ، بسیار شبیه Risk معمولی با چند تغییر است. بازیکنان کشورها یا مناطقی را روی نقشه جهان کنترل می کنند و از طریق مبارزات ساده (با بازیکنانی که تاس می روند تا مشخص کنند چه کسی واحدها را در هر نبرد از دست می دهد) سعی می کنند همه حریفان را از صفحه بازی حذف کنند یا تعداد معینی از “ستاره های قرمز” را کنترل کنند. ، در غیر این صورت به عنوان نقاط پیروزی (VP) شناخته می شود.
آنچه متفاوت است این است که Risk Legacy با گذشت زمان بر اساس نتیجه هر بازی و انتخاب های مختلفی که توسط بازیکنان انجام می شود تغییر می کند. در هر بازی ، بازیکنان یکی از پنج جناح را انتخاب می کنند. هر جناح دارای قطعات منحصر به فرد و از همه مهم تر قوانین مختلف است. در شروع بازی اول ، هر یک از این جناح ها توانایی شکستن یک قانون جزئی مانند توانایی حرکت سربازان در هر زمان در هنگام نوبت شما را دارند ، بر خلاف تنها در پایان.
آنچه این بازی را منحصر به فرد می کند این است که با انتخاب قدرت ، بازیکنان باید یکی از دو قدرت جناح خود را انتخاب کنند ، آن برچسب قدرت را به کارت جناح خود بچسبانند ، سپس کارت را که قانون دیگری در مورد آن وجود دارد ، نابود کنند – و با از بین بردن ، این قوانین را معنی می دهد. آنچه می گویند: “اگر کارت از بین برود ، برای همیشه از بازی خارج می شود. آن را بردارید. آن را در سطل زباله پرتاب کنید.” این مفهوم کلیدی از طریق بازی پخش می شود. برخی از کارهایی که شما در یک بازی انجام می دهید ، به طور موقت بر آن تأثیر می گذارد ، در حالی که سایرین به طور دائم روی آن تأثیر می گذارند. این تغییرات ممکن است شامل افزایش منابع یک کشور باشد (برای استخدام سربازان به جای سبک قدیمی تر “مطابقت با سه سمبل”) ، اضافه کردن پاداش یا جریمه برای دفاع از رولهای مرده به کشورها یا اضافه کردن پاداشهای دائمی از قاره قاره که ممکن است همه را تحت تأثیر قرار دهد. بازیکنان
خود کتاب قوانین نیز با ادامه بازی ، با ایجاد فضای خالی در صفحات ، تغییر کرده و اجازه می دهد تا قوانین اضافی یا تغییراتی در آن ایجاد شود. بخشهای کاملی از قوانین تا بعداً در بازی اجرا نمی شوند. جعبه بازی شامل بسته ها و محفظه های مختلف بسته شده است که هرکدام دارای شرایط کتبی برای افتتاح هستند. کتاب قانون نشان می دهد که این موارد شامل قوانین اضافی ، قدرت جناح اضافی و موارد دیگری است که برای حفاظت از اسپویلر در اینجا نباید مورد بحث قرار گیرد.
برنده هر 15 بازی اول “جایزه اصلی” دریافت می کند ، مانند ایجاد یک شهر بزرگ (که فقط وی اجازه بازی در بازی های بعدی را خواهد داشت) ، حذف یک اصلاح کننده دائمی از صفحه ، حذف کارت کشور ( جلوگیری از تأمین منابع برای خرید سربازان در بازیهای آینده) ، تغییر جایزه سرباز قاره یا نامگذاری قاره ، که این بازیکن را در بازیهای بعدی جایزه نیرو می دهد. بازیکنانی که برنده نشده اند اما حذف نشده اند مجاز به ایجاد تغییرات جزئی در جهان هستند ، مانند ایجاد شهر جزئی یا اضافه کردن منابع به یک کشور.
لازم به ذکر است که اگرچه در طول بازی کارت ها پاره می شوند ، اما کارت های زیادی از طریق بسته های بسته بندی شده اضافه می شوند ، که این بازی رنج نمی برد. این یک بازی “یکبار مصرف” نیست ، صرفاً یک بازی سفارشی. بازی می تواند به فراتر از 15 بازی بازی تغییر کند ، و حتی وقتی که در نهایت متوقف شد تغییر کند ، شما هنوز یک کپی از Risk را دارید که کاملاً بی نظیر است و از هر نسخه دیگری از Risk بهتر بازی می کند.
بازی های ابتدایی تقریباً 30-90 دقیقه طول می کشد ، که شامل توضیح مختصر و تنظیم قوانین است.